خانما میخام هویچ پوره کنم بهش بدم . باچی قاطی کنم ؟

۳ پاسخ

مي توني آخرش شيرخشك يا شيرمادر اضافه كني براي رقيق شدنش؟

با آب خودش

من یه بار سیب زمینی وشیرخشک قاطی کردم یه بارم با شیرخشک وکره اما دخترم دوست نداشت ونخورد کلا از هویج وسیب زمینی بدش میاد

سوال های مرتبط

مامان دانیار👩‍🍼 مامان دانیار👩‍🍼 ۱۵ ماهگی