خانوما کسی درد لبه واژن داره یا سنگینی واژن

۶ پاسخ

من امروز دارم نمیدونم چرا با اینکه امروز. بیشتر دراز کشیدم

منم دارم😞خیلی اذیتم میکنه بخصوص درد داخل واژن و تیرکشیدنش

من شدید دارم

عاااا

من دارم خیلیم اذیت میکنه

اره مثل اینکه طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان آرسام🥹💙 مامان آرسام🥹💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آلاء خانوم🌱 مامان آلاء خانوم🌱 ۶ ماهگی