۱۲ پاسخ

نه که چی بشه؟

نه ماکه نزدیم موهای پسرم بلندشدن خوشکل شده همه میگن دختره

من تراشیدم چون با اینکه حموم میکردم ولی سرش همش پوسته پوسته بود بستگی به خودت داره

نه منکه نمیخام بتراشم
موهای خاهرامم چیله ساچ انقدم پرپشتو خشگل نارنجی وقتی اینقد خوبه دلیلی نمیبینم بتراشم

خونه خودته؟😍

نه من نزدم

دلیل از پیر زنا بپرس والا قدیمی ها میگن چیله میفته بچه بزرگ نمیشه یا دیر زبون باز می‌کنه نمی‌دونم بختش بسته میمونه

هیچ بایدی تو هیچ چییییزی وجود نداره

من شش ماهگی تراشیدم

خودش میریزه

من امروز زدم ولی از ته نه

لازم نیست ولی چون اولین مو ها میریزن راحتر کله بچه شسته میشه منکه نزدم

سوال های مرتبط