۸ پاسخ

پسر من چهار تیره، میخایم تا قبل محرم بگیریم

تولد پسر من 4 محرم هستش ولی خب قصد تولد گرفتن هم نداشتم تو این اوضاع اونم که هنوز متوجه نیست

برای پسرم سه تیره قبل محرم یه تولد خودمونی میگیریم

به نظرم اگه فقط یه شام و کیک بگیر
ولی اگه بزن و برقص دارید بزار بعد

محرم چندمه؟تولد دخترم ۶تیره

من سوم تیر بود دوهفته پیش گرفتم خیلی هم خوش گذشت

منم پسرم پنج تیردرست روزعاشوراست نمیدونم کی بگیرم

من ۱۱ صفررمیشه تولدش ۴ مرداد هست ۴ شهریور میگیرم

سوال های مرتبط