ماماتولد پسرم روز عاشورا کی بگیرم تولدشو؟

۱۱ پاسخ

یا چند روز قبل بگیر یا چند روز بعد روز تولدش همین که روی ماهشو ببوسی و براش آرزوهای خوب کنی کافیه کیک رو بعدا هم میشه گرفت به احترام امام حسین

چندروز بعد بگیرین

از دختر من شب تاسوعا بود من قبل محرم گرفتم

تولد پسر من روز اول مخرم بود چند روز جلوتر گرفتم شما میتوتی بزاری بعد از سوم امام بگیری

منم تاسوعا
ی چند روز بعد ی کیک میگیرم عکس بگیرم و ببرمش گردش فقط

منم پارسال تولد دخترم همین حوالی میشد، چون میخواستم مهمونی بگیرم و کیک و دکور و ...، گذاشتم بعد ماه صفر که به دلم بچسبه

من قبل محرم گرفتم

تولد دختر منم امشبه نگرفتیم چون مسجد آمدیم . فقط براش کادو خریدیم کیک هم بعدا براش میپزم که عکسی بگیرم سه نفری

پسر من ۳ تیر بود قبل محرم گرفتم براش

من دخترم تولدش ۹ تیره ....تولد انچنانی نمیگیرم یه کیک و دکور بزنم تو خونه عکس بندازم و خودمون چهارتایی

تولد دختر منم تو ماه صفره منم تصمیم گرفتم ببرم بازار هرچی دلش خواست براش بخرم امسال تولد نمیگیرم

سوال های مرتبط