۹ پاسخ

تولد پسر من میفته عاشورا من چن روز قبلش فقط میبرم اتلیه دست خودم نیس نمیتونم نسبت به محرم بی تفاوت باشم

۸ تیر قمر در عقربه اگه گرفتی‌ ۹ تیر بگیر

دختره من هم پارسال هم امسال تولدش تو محرمه پارسال ۲روز قبل محرم گرفتم براش
امسال دیگه گذاشتم بمونه بعد محرم و صفر چون مهمونی بزرگ میخام براش بگیرم

سلام عزیزم روز عاشورا خیلی سخت نگیر بچه من تیر یکیش مرداد نمی گیرم به خاطر ماه محرم صفر یه چیزی نذر کن برای سلامتیش بهتره انشاالله بچه ت بیمه امام حسین بشود

اگه اعتقادات قوی نیست بگیر من بودم میگرفتم اگرم خیلی معتقدی یه کیک بگیر خودتون ۳ تایی نهایت یه آهنگ بزار بچه برقصه فقط

تولد دختر منم 5 تیر ،بجز تولد روز دخترم هست منم نمی‌دونم چیکار کنم

تولد پسر من افتاد روز عاشورا، نگرفتم براش

بستگی به اعتقاد خودتون داره عزیزم

تولد منم 9 تیره
مهموناتو دعوت کن آهنگ هم واسه تولد بزن یکی رو که شاد باشه و پسرت برقصه

سوال های مرتبط