نه. چه اشکالی داره
دختر من ۲۱ تیره
من ۲۵ مرداد براش تولد میگیرم
چون دوست دارم بزن و برقصم داشته باشم تو باغ براش بگیرم
اره دیگه من تولد پسرم چند شال تو ماه محرم صفر بود و بعد ایام تموم شد گرفتم
واااا نه
نه اصلا ضایع نیس
من قبلش گرفتم
ن خیلیم خوبه
من پارسال بعد محرم و صفر گرفتم امسال فقط عکاسی کردیم
نه منم گذاشتم بعدمحرم وصفر
تولدپسرمنم چنروزدیگه هس
نه اصلا
تولد پسر منم دو هفته دیگس نمیدونم چیکار کنم شاید فقط آتلیه ببرم و شام بریم بیرون و کیک هم بگیرم همین
منم میخوام بعد محرم صفر بگیرم
من اینجوری خوشم نمیاد حقیقتش
نه چرا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.