۱۴ پاسخ

نه. چه اشکالی داره
دختر من ۲۱ تیره
من ۲۵ مرداد براش تولد میگیرم
چون دوست دارم بزن و برقصم داشته باشم تو باغ براش بگیرم

اره دیگه من تولد پسرم چند شال تو ماه محرم صفر بود و بعد ایام تموم شد گرفتم

واااا نه

نه اصلا ضایع نیس

من قبلش گرفتم

ن خیلیم خوبه

من پارسال بعد محرم و صفر گرفتم امسال فقط عکاسی کردیم

نه منم گذاشتم بعدمحرم وصفر

تولدپسرمنم چنروزدیگه هس

نه اصلا

تولد پسر منم دو هفته دیگس نمیدونم چیکار کنم شاید فقط آتلیه ببرم و شام بریم بیرون و کیک هم بگیرم همین

منم میخوام بعد محرم صفر بگیرم

من اینجوری خوشم نمیاد حقیقتش

نه چرا

سوال های مرتبط