۱۸ پاسخ

محرم و صفر نه تولد میگیرم نه میرم ،حتی کیک ساده هم نه ،،
قبلش بگیر

نه عزیزم اون موقع نمیکرقتم یا قبلش یا بعدش

اره میگرفتم

نه قبلش میگرفتم

پسرم هشت تیر میخام قبل از محرم بگیرم براش ب احترام امام حسین تو محرم تولد نمی‌گیرم

منم میگیرم دختر منم اول محرمه تولدش .والا خود عربا هم سال نوشون اول محرمه جشن میگیرن ماییم که مثل اوسکولا عذا دار چهارصد سال پیشیم

دختر منم ۲ تیره . شب تاسوعا . اکه بگیرم قبل محرم میگیرم

پسر من ۳ تیر و روزتاسوعاست
برنامم اینه ببرم اتلیه و شاید یه تولد ۳ نفره

عزیزم خب درسته ما اعتقاد داریم ولی خب محرم و صفر هزاران سال پیش بوده
قرار نیست ی روز خوب بچمونو هم خراب کنیم

نه نمیگرفتم

تولد پسر من 9 تیر و خانوادگی میگیریم من هر مناسبتی رو همون روز باید بگیرم کلا وسواس دارم رواین موضوع

میرفتم آتلیه و کیک می‌گرفتم

پسرمنم۱۶تیره سال قبل روزتولدش تب کردمریض شدنشدکاری کنم اماچندروزبعدش براش دکورزدم کیک گرفتم بردمش آتلیه چندتاعکس خوشگل کرفتیم اومدیم خونه یه تولدبازی کوچولوداشتیم خودمون بدون مهمون فقط مامانم اومدازمون عکس بگیره
بنظرمن بچه هاالان زیاددروی ازمهمونی شلوغ ندارن همینکه روزتولدشون بهشون خوشبگذره کافیه جشن وایناهم باشه برای چهرپنج سالگی که خودشونم کلی خوشبگذرونن

تولد دخترم ۲۴ تیره میخوام بگیرم در حد خانواده خودم و یه کیک و بادکنک میبرمش آتلیه بعدش

من چون کسی رو دعوت نمیکنم یه کیک کوچولو با شمع میگیریم دور هم یه عکس بگیرم

برا دخترمنم ۱۰تیره میخان آتلیه فقط ببرم

من میگیرم بعد عاشورا تاسوعا

تولد دختر منم ۱۵ تیر
چون عذا داریم ( خواهر زاده شوهرم مرده)و همم محرم هست فقط آتلیه میبرم عکس یادگاری بمونه واسه خودمون هم شیرینی تر میخرم یا یه کیک کوچیک سه تایی باشیم یه شام خوشمزه هم میپزم شهربازی هم میبرمش

سوال های مرتبط