اره من میدم به خاطر سرفه و سرما خوردگی
منم میدادم به خاطر زردیش....الانم میتونی در حد یه قاشق چای خوری بدی
برا چی میخوای بارهنگ بدی؟
من ۳ ماهش بود دادم ولی دکترا میگن خوب نیست ولی من به خاطر زردی میدادم چون تا ۳ماه زردی داشت دیگه هر چی دستم میآمد میدادم بخوره که از بین بره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.