۱۳ پاسخ

دخترت سفید برفیه😍❤️

ای جونم خداحفظش کنه دخترکمو🥹جون ب لبات😍

دقیقا دختر منم چندوقته میگه آیههههه آیهههه
از دیشبم میگه لَلام(سلام)

لارا چقدر دوست داشتنیه 😍😍

ای جانم 😍😍پسر منم چند روزیه اسمشو یاد گرفته هی اسمشو صدا میزنه میگه اِی یای. (اِلیار)🥹🥹🥹

خیلی باحال میگن دخترمنم میگه آدم غش میکنه واسه گفتنش

دخترمن میگه موتوبه موتورش میگه توفت میگه مامانی میگه وقتی میگه مامان دلم میخواد براش بمیرم😍😍😍

یعنی بخدا من دلم میخاد بزنم این پسر و له کنم راحت شم از دستش
اینقدر خودش مسخرس و اینقدر کارای مسخره میکنه من مردم از بس که ضعف رفتم
دیگه نمیتونم تحمل کنم میخام بخورمش تموم شه یباره😩😍

وایییی پسره منم میگه انقد خوشحالمممممم

پسر من میگه عده یعنی بده
بابا
جیز
یلام یعنی سلام

ای جونم شیرین زبون😍🥹

پسر من همش میگه عِده یعنی بده😂

عیجانم😍😍خیلی شیرینه تازه پسر من یاد گرفته وقتی میوفته یا شیرش تموم میشه میگه اِبابا😂😂

سوال های مرتبط