۱۰ پاسخ

وروجککککک گازش بزن

وای🤣🤣🤣🤣🤣🤣

فوبیا من😑 من جات بودم سکته میکردم دور از جونت
از ترس همیشه تن مهدیار زیر دکمه میدم تا از این کارای وحشتناک نکنه💅🦦

زیر دکمه تنش کن نتونه

باز از در و دیوار ججع میشه دعا کن نخورده باشه

ووی چطور پوشاکش در اورده اخخخخ بچه بی زبون

🥴تنها چیزی ک من ازش میترسم همبنهههه
من خودم کوچیک ک بودم شاشیده بودم بعدم شلپ شلپ میزدم روش😵‍💫😂

وااایییی چه حرصی خوردی🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

یا خدا😐

😐😂😂😂

سوال های مرتبط