تن ماهی کلا تو بارداری ضرر داره دکترمن ک منع کرده
کاری به آزمایش ندارم خانوم باردار که نباید تن ماهی بخوره.
بخاطر کنسروی بودنش هم نمیگماااا. ماهی تن جیوه خیلی زیادی داره که برای جنین خوب نیست
نه عزیزم پروتیینه… قند که نداره اوکی هست
نون پنیر یا عدسی بخور
من میخاسم ازمایش بدم شام پیراشکی خوردم😂
۸تا ۱۰ ساعت ناشتایی داشته باشی خوبه
من قند ناشتام ۷۶ بوده پایین هم بوده
اما بعد پودرم بالا بوده
چیزای کنسروی تو بارداری نخور خوب نیست
نخور یک سوپ ساده بخور
نه عزیزم چیزی نمیشه فقط خوردی دیگه ۱۲ ساعت ناشتایی رو رعایت کن
نخوری بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.