شربت ستیریزین برای نوزاد 6ماهه خوبه

۳ پاسخ

اره من یه سری دکتز داد بهش دادم

سیتریزن زیر ۶ سال ممنوووع

باید مخصوص نوزاد باشه اگر حساسیت نشون داد ۵ قطره بدی فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان عسل رنجبری مامان عسل رنجبری ۱۴ ماهگی
مامان شاه توت مامان شاه توت ۱۷ ماهگی
مامان آرش مامان آرش هفته نوزدهم بارداری