من ۳۵هفته زایمان کردم ۲۸٠٠بود
هرچی دکترت گفت و گوش کن چیز سنگینم ور ندار خدا بزرگه
نگران نباش من انقد لک و اینا وخون مون دیدم اصلا استرس نگیر فقط سعی کن فعالیت نداشته باشی و استراحت کنی و چک کنی ببینی نشتی اب داری یانه اگه کیسه ابت پاره شه خدایی نگرده ختم بارداری میدن با نشتی ختم بارداری نمیدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.