۳ پاسخ

من ۳۵هفته زایمان کردم ۲۸٠٠بود

هرچی دکترت گفت و گوش کن چیز سنگینم ور ندار خدا بزرگه

نگران نباش من انقد لک و اینا وخون مون دیدم اصلا استرس نگیر فقط سعی کن فعالیت نداشته باشی و استراحت کنی و چک کنی ببینی نشتی اب داری یانه اگه کیسه ابت پاره شه خدایی نگرده ختم بارداری میدن با نشتی ختم بارداری نمیدن

سوال های مرتبط