۶ پاسخ

بستگی به شرایط جنین داره من دوستم بچش ۳۵ هفته اومد و دستگاه نرفت ولی یکی دیگه ۳۹ هفته اومده و رفته دستگاه

اره..من دوهفته پیش زایمان کردم خانمی اونجا بود بچشو۳۷هفته اورده بود رفت دستگاه..۳۹هفته هم داشتیم دستگاه رفته..کلا بستگی ب شرایط جنین داره بضیام بخاطر وزن بالا دستگاه میرن

همش دست خدا هست شاید نره

بله ولی زیاد نمی مونه نهایت یکی دوهفته

زیر ۳۶ ۳۷هفته میره دستگاه

بله.

سوال های مرتبط

مامان مامان آرتا مامان مامان آرتا ۷ ماهگی
مامان صالح 💙سامیار مامان صالح 💙سامیار روزهای ابتدایی تولد
مامان یکتا مامان یکتا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد