بچه تو هفته ۳۳ ۳۴ می‌ره دستگاه؟

۶ پاسخ

بستگی به شرایطش داره ،

۳۶زیره هفته اره

بله عزیزم میره دستگاه

دختر من 35 هفته و 6 روز به دنیا اومد 3 روز بستری کردن

آمپول بتا زده باشه و وزنش خوب باشه شایدم نره.نوه عموم۳۴هفته۲کیلو و۴۰۰دنیا اومد بستری نشد

آمپول ریه زدی؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان آرتا مامان مامان آرتا ۷ ماهگی
مامان صالح 💙سامیار مامان صالح 💙سامیار روزهای ابتدایی تولد