۹ پاسخ

من ۳۳ هفته زایمان کردم شش روز رفت البته با تایم زردیش

مرسی واقعا بچه ها 🥲

اره عزیزم وزن بچه خوب باشه .دیگه اول نه به بعد به نظر من مشکلی نداره

34هفته سزارین اورژانسی شدم بخاطر حرکت بچه کم شده بود
خداروشکر دستگاه نرفت

من هفته سی‌ام به خاطر اینکه درد زیر شکم داشتم دکترم آمپول ریه بهم داده زدم

بستگی ب وزن بچه داره
چرا حالا انقد زود معمولا ۳۶ ب بعد باشه بهتره ریه ها تشکیل شده کامل

نه قرار نیست زایمان کنم بچه‌ام صبح تا حالا حرکتش کمتر بوده گفتم آدم احتمالاتو در نظر بگیره

چرا گفتن زودتر زایمان کنی عزیزم ؟

چرا اینقدر زود

سوال های مرتبط

مامان یکتا مامان یکتا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان آرتا مامان مامان آرتا ۷ ماهگی
مامان تیام🥹 مامان تیام🥹 ۱۳ ماهگی