من ۳۳ هفته زایمان کردم شش روز رفت البته با تایم زردیش
مرسی واقعا بچه ها 🥲
اره عزیزم وزن بچه خوب باشه .دیگه اول نه به بعد به نظر من مشکلی نداره
34هفته سزارین اورژانسی شدم بخاطر حرکت بچه کم شده بود
خداروشکر دستگاه نرفت
من هفته سیام به خاطر اینکه درد زیر شکم داشتم دکترم آمپول ریه بهم داده زدم
بستگی ب وزن بچه داره
چرا حالا انقد زود معمولا ۳۶ ب بعد باشه بهتره ریه ها تشکیل شده کامل
نه قرار نیست زایمان کنم بچهام صبح تا حالا حرکتش کمتر بوده گفتم آدم احتمالاتو در نظر بگیره
چرا گفتن زودتر زایمان کنی عزیزم ؟
چرا اینقدر زود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.