۲ پاسخ

مبارکه عزیزم
من هنوز هشت ماهگیش رو نگرفتم
کروسان آماده هست
لباس آماده هست
شمع هم همینطور
ولی نمی‌دونم چرا کلا تو عکس گرفتن تنبلی میکنم
البته به نظرم اینکه دخترم هم نمی ایسته و یا گریه می‌کنه یا مدام وول میخوره بی تاثیر نیست

مبارکه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان شاهین مامان شاهین ۱۳ ماهگی
مامان چشم‌تیله ای✨️ مامان چشم‌تیله ای✨️ ۱ سالگی
مامان هیراد مامان هیراد ۱ سالگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱ سالگی
مامان ملیکا مامان ملیکا ۱۷ ماهگی
مامان یاشار مامان یاشار ۱۰ ماهگی
مامان باران خانم 😍 مامان باران خانم 😍 ۶ ماهگی
مامان ایکان مامان ایکان هفته دهم بارداری
مامان مهوا مامان مهوا ۱۲ ماهگی
مامان آیماه مامان آیماه ۱۷ ماهگی
مامان دلوین 🤍🐣 مامان دلوین 🤍🐣 ۸ ماهگی
مامان طوفان و ارشیا مامان طوفان و ارشیا ۱ سالگی