۴ پاسخ

رفلاکس پنهان نداره؟ حس نمیکینی شیر میاد دهنش قورت میده؟خس خس نداره؟

اگه با صدای سشوار آروم بشه یعنی کولیکه

آخ آخ آخ
فکر کردم مشکل منه فقط😢

چرا بچه های الان اینجوری شدن همه از کم خوابی و سبک بودن خواب بچه هاشون مینالن
دقیقا پسر منم اینجوری با هزار بدبختی میخوابونمش نهایت ده دیقه ی رب بخوابهد

سوال های مرتبط