۱۰ پاسخ

جاریم ۹خرداد ۳۲هفته زایمان کرده تا الان بچش تو دستگاهه ..

معمولا ده روز نگه میدارن

منم ابوالفضل 35هفته 5روز دنیااومد سه روز ان ای سیوبود بعدبخش نوزادان بردن2روزم اونجابود بعدمرخص کردن من روز اول دوم شیرندادن به پسرم ولی روز سوم شیر خودمو دادم راحت سینه روگرفت

من پسربزرگم ۴۰هفته به دنیااومدوزنشم۳۵۰۰بودبخاطرتنفس بستری شد۴روزموند

پسر منم ۳۵ هفته دنیا اومد ی ۷ روز نگه داشتن بعد مرخص شد اونم مشکل تنفسی داشت اکسیژن میدادن بهش بعد ی چهار روز شروع کردن با سرنگ شیر بهش دادن تا ی روز بعد هم شیر خودم

قبلش علائم چیزی داشتی ؟؟

چی شد ک زایمان کردی ؟؟ طبیعی بودی ؟؟

اگر گفتن نمیتونه مستقل نفس بکشه خب هربچه‌ای یه مدتی داره
ولی اگر خس خس داشت پنج روز نهایت یه هفته فک کنم

امپول ریه نزده بودی؟

بستگی داره علتش چی باشه
مثلاً نمیتونه بدون دستگاه نفس بکشه یا بخاطر وزنشه یا چی

سوال های مرتبط