عزیزم من شنیدم جگر واسه بچه خوب نیست چون مقدار خیلی زیادی ویتامین آ داره، واسه اشتهاش هم نگران نباش بچه ها همینجورین دیگه یه مدت خوبن یه مدت بی اشتها،فقط چککن ببین علائم سرما خوردگی همراه بی اشتهاییش نداره؟شاید از اون باشه
با اینکه نمیخوره غذاهای مختلف بده چندبار نمیخوره بعد یه وقت یه کم میخوره اونجوری بدتر همونا هم از چشمش میفته و البته که بدن بچه به همه چی نیاز داره اونا کافیش نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.