۲ پاسخ

عزیزم من شنیدم جگر واسه بچه خوب نیست چون مقدار خیلی زیادی ویتامین آ داره، واسه اشتهاش هم نگران نباش بچه ها همینجورین دیگه یه مدت خوبن یه مدت بی اشتها،فقط چک‌کن ببین علائم سرما خوردگی همراه بی اشتهاییش نداره؟شاید از اون باشه

با اینکه نمیخوره غذاهای مختلف بده چندبار نمیخوره بعد یه وقت یه کم میخوره اونجوری بدتر همونا هم از چشمش میفته و البته که بدن بچه به همه چی نیاز داره اونا کافیش نیست

سوال های مرتبط

مامان فاطمه♡ مامان فاطمه♡ ۱ سالگی
مامان ماهلین🧚👶🫀 مامان ماهلین🧚👶🫀 ۲ سالگی