اره عزیزم نیمه دومی هستن یعنی دیر میرن ؟
ن من 5سالگی میفرستم همون 407 با چندتا مربی مهد حرف زدم میگفتن تا مجبور نشدید زودتر از وقتش نفرستید تو روحیشون خیلی تاثیر داره
چندسالکی هست پیش یک ؟؟
پیش یک همون مهدکودک هست اجباری هم نیست ولی حتمااااااا زمانی که خواستن برن کلاس اول سال قبلش ببرین که بچههایی که میرن پیش مطالب رو خیلی زودتر یاد میگیرن و چند قدم از بچههایی نرفتن جلوتر هستن.
من نمیفرستم اجباری نیس
یعنی مهر ۱۴۰۶ ؟
یعنی این مهر نه مهر بعدی؟
اره حتما
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.