خانم ها بچه هاتون رو سال بعد پیش ۱ می فرستین؟

۸ پاسخ

اره عزیزم نیمه دومی هستن یعنی دیر میرن ؟

ن من 5سالگی میفرستم همون 407 با چندتا مربی مهد حرف زدم میگفتن تا مجبور نشدید زودتر از وقتش نفرستید تو روحیشون خیلی تاثیر داره

چندسالکی هست پیش یک ؟؟

پیش یک همون مهدکودک هست اجباری هم نیست ولی حتمااااااا زمانی که خواستن برن کلاس اول سال قبلش ببرین که بچه‌هایی که میرن پیش مطالب رو خیلی زودتر یاد می‌گیرن و چند قدم از بچه‌هایی نرفتن جلوتر هستن.

من نمیفرستم اجباری نیس

یعنی مهر ۱۴۰۶ ؟

یعنی این مهر نه مهر بعدی؟

اره حتما

سوال های مرتبط