فک کنم باید ی هفته بگذره ها
منم صبحانه خورده بودم ازمایش گرفتن حالا شما بدون ناشتا برو بپرس
منم یکم عفونت ادرار داشتم امروز قرصم تموم شد بهم گفت یک هفته بعد باید بیای برای ازمایش
نه نیازی نیس
انگاریه هفته باید بگذره ارخوردن آنتی بیوتیک
اره ناشتا برو اصولاً ادرار ناشتا هست ..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.