من 6هفته رفتم ساکش بودقلبش تشکیل نشده بود8هفته رفتم همه چیش اوکی بودهمون 8هفته بری بهتره چون من تواین دوهفته خیلی استرس گرفتم وحرص خوردم
۳هفته دیگه برو سونو
من ۷ هفته و ۳ روز رفتم اوکی بود
من ۴ هفته و ۴ روز بودم رفتم ، ساک دیده شد
گفت دو هفته دیگ بیا
8هفته بری بهتره
عزیزم معمولا همه صبر میکنن تا 8هفته میرن سنو قلب قلب الان بری فقط کیسه رو میبینی
منم هنوز نرفتم
مبارک منم ازته قلب دعا کن
دکتر به من گفت ۶ هفته برم هنوز نرفتم
عزیزم من اول آزمایش تیتر بتا دادم
بعدش که مشخص شد چند هفته هستم
تو ۶ هفتگی سونوی شکمی رفتم قلب جنین تشکیل شده بود ولی صدای قلبشو نشنیدم چون گفتن جنین هنوز کوچیکه گفتن اگه میخوای صداشو بشنوی یا باید سونوی واژینال انجام بدی یه ۸ هفته به بعد بیای
من هنوز نرفتم از هشت هفته بعد باید بری سونو قلب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.