۱۱ پاسخ

من 6هفته رفتم ساکش بودقلبش تشکیل نشده بود8هفته رفتم همه چیش اوکی بودهمون 8هفته بری بهتره چون من تواین دوهفته خیلی استرس گرفتم وحرص خوردم

۳هفته دیگه برو سونو

من ۷ هفته و ۳ روز رفتم اوکی بود

من ۴ هفته و ۴ روز بودم رفتم ، ساک دیده شد
گفت دو هفته دیگ بیا

8هفته بری بهتره

عزیزم معمولا همه صبر میکنن تا 8هفته میرن سنو قلب قلب الان بری فقط کیسه رو میبینی

منم هنوز نرفتم

مبارک منم ازته قلب دعا کن

دکتر به من گفت ۶ هفته برم هنوز نرفتم

عزیزم من اول آزمایش تیتر بتا دادم
بعدش که مشخص شد چند هفته هستم
تو ۶ هفتگی سونوی شکمی رفتم قلب جنین تشکیل شده بود ولی صدای قلبشو نشنیدم چون گفتن جنین هنوز کوچیکه گفتن اگه میخوای صداشو بشنوی یا باید سونوی واژینال انجام بدی یه ۸ هفته به بعد بیای

من هنوز نرفتم از هشت هفته بعد باید بری سونو قلب

سوال های مرتبط

مامان مایسا مامان مایسا هفته سیزدهم بارداری
مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان عشق دوقلو🧅 مامان عشق دوقلو🧅 هفته هفدهم بارداری
مامان دوقلو ها 😘🩵 مامان دوقلو ها 😘🩵 هفته سی‌ام بارداری