عزیزم چ علائمی داشتی ک رفتی گفتن دهانه رحمت بازشده من امروز عصر واژنم دردمیکنه وحس سنگینی داره نمیدونم از سنگینی بچس یاخدایی نکرده دهانه رحمم بازشده خیلی میترسم
نه بستگی داره بازم
از کجا متوجه شدی دهانه رحمت باز شده
چند سانتی ؟
نه عزیزم
نه از من بچهام ۳۶ بدنیا میان
نه عزیزم من بارداری اولم ۳۵ هفته بود
بستگی داره..استرس نکش توکلت ب خداباشه
برای منم باز شده 3سانت برای شما چقدر باز شده
استراحت کنی هیچی نمیشه خواهرم ۴ سانت باز شده بود با استراحت دوهفته نگه داشت اونمبه خاطر مسمومیت بارداری دیگه زایمان کرد
چرا الکی استرس میدی شاید اینقدر رسیده عست که خودش داره به دنیا میاد مامانم میگه من باید آخر عید به دنیا میومدم ولی اسفند به دنیا اومدم هیچی هم نشدم
من ۳۶هفته زایمان کردم کیسه ابم پاره شد مشکلی نبود
نگران نباش
چقدر؟
من در عرض سه روز ۱/۵ شده بود، تا دو هفته همون موند...
انشاءالله که سر موقع زایمان کنی بانو
چند سانت باز شده
نه عزیزم ایشلا که نی نی همچیش خوبه
نه بستگی داره ب خیلی چیزای دیگ
نه...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.