از پوشک گرفتن بچه چقد سهتهههه😭

تصویر
۱۱ پاسخ

خب خیلی زوده عزیزم...زیر دوسال حتی اسفنکتر مثانه‌شون کامل نشده و نمیتونن کنترل کنن!
مگ واجبه حالا؟اگ هزینه پوشک براتون سخته کهنه یا شورت اموزشی استفاده کن،
اما ترکش نده الان عوارض بدی ب همراه دارع ک فکرشو نمیکنی.

عزیزم بقیه میگن کوچولوئه بر اساس عکس نمیگن بر اساس سنی که کنار اسمتون زده میگن

اگه از الان بخوای بگیری و بچه آمادگی نداشته باشه، استرسی که بهش وارد میشه باعث شب ادراری میشه.. عجله نکن بزار بزرگتر بشه گناه داره

دخترت چقدر شبیه شیدا خلیق هستش، بازیگر

کاش اگر میخواین کاری کنین اول یه سرچ ساده تو گوگل کنین بعد انجام بدین
اونم برای کار به این مهمی!

منم دارم میگیرمش

الان داری از پوشک میگیری؟

عکسش ماله قبل خودش 1سالو9مماهشه

منم 21 ماهگی از پوشک گرفتم. خداروشکر راحت شدیم

خیلی کوچولو خب

چون هنوز خیلی کوچولهه😭

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان مامان عشق مامان ۲ سالگی
مامان 🩵بچه رئیس💙 مامان 🩵بچه رئیس💙 ۲ سالگی