درد زایمان چطوریه؟از کجا بفهمیم‌وقتشه؟

۶ پاسخ

ریتمیک میگیره ول میکنه

وقتی جیغتو همسایه ها شنیدن خودتم میفهمی😂

زیر شکم و کمر و لگنت درد میگیره هر دقیقه هم بیشتر میشه
زایمان اولم اینجور بود که رفتم بیمارستان یعنی فقط یه بار درد گرفت دیگه ول نکرد
ولی سر دخترم میگیره ول می‌کنه بیشتر هم شبا ولی درد اصلی نمیگیره ☹️☹️

درد اولش قابل تحمله خودت حس میکنی درد زایمانه شبیه درد پریوده

وای خیلی بده ده برابر پریودی

مث سگ میگیره خخخخ ولم نمیکنه

سوال های مرتبط

مامان 👶🏻🤍 مامان 👶🏻🤍 ۴ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۳ ماهگی
مامان فراز مامان فراز ۳ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۷ ماهگی
مامان پناه جون مامان پناه جون ۷ ماهگی
مائده مائده قصد بارداری