سوال: سوال: مامانا اینجا کی پلاکتش‌ پایین ج

۴ پاسخ

بارداری اینطوری بودم ولی علائمی نداشتم
ولی یکی از اشناهامون ک دیگ خیلی پایین بود خود به خود بدنش کبود میشد یا وقتی جاییش زخم میشد خونش بند نمیومد

من از مرز گذشته

من بارداریم اینجوری بود الان آزمایش ندادم نمی‌دونم

سلام.من توبارداری پایین بود

سوال های مرتبط