بارداری اینطوری بودم ولی علائمی نداشتم
ولی یکی از اشناهامون ک دیگ خیلی پایین بود خود به خود بدنش کبود میشد یا وقتی جاییش زخم میشد خونش بند نمیومد
من از مرز گذشته
من بارداریم اینجوری بود الان آزمایش ندادم نمیدونم
سلام.من توبارداری پایین بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.