هر دوماه یکبار آزمایش خون میدم پلاکتم چک میکنم خدا رو شکر اونقدری پایین نیومده که نیاز به درآوردن طحالم باشه
شماهم حتما یه دکتر برو و چکاب شو
سلام عزیزم
منم پلاکتم پایین هست بدنم گاهی بی دلیل و گاهیم
با کوچیکترین ضربه کبود میشه
البته من دلیل پایین بودن پلاکتم بزرگ بودن طحالم هست
برو دکتر خدا نکرده اینا نشونه مشکل در خون یا دور از جون سرطان خون است
من بیدلیل بدنم کبود میشه اما نمیدونم پلاکتم پایینه یا نه
سلام.من فیریتینم خیلی پایین هس و ویتامین دی.بجاش قندم بالاس.از وقتی دوقلوها رو سقط کردم ،بدتر هم شدم ولی هنوز نگفتن پاتکتم پایینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.