برای شماهم این روزا سخت میگذره
من خیلی احساس سنگینی دارم🥹🤰🏻

تصویر
۱۰ پاسخ

سخته ولی شیرینه 🥹

شیمکتووووو اخیییی🥹🩷
مننننن یک ریز ریز دارم😂 نمیدونم نینیم کجاست

هنوز اولشه

از هفته ۲۰ به بعد بهتر میشی 😅😜
مامان جون من تو بله یه کانال درست کردم که هر روز هر چی اسم سرچ میکنم با معنی و ریشه اسم داخلش میذارم. اگر نیاز به نظرسنجی بین چندتا اسم داشتی هم برات میذارم اونجا. شاید به دردت بخوره
انشالا نینی رو به سلامت بغل بگیری 💚
آیدی کانال:
@nininaam
یه کانالم برای معرفی سایت‌ها و سیسمونی فروشی‌های خوب زدم که هر کی از هر جا خرید داشته و راضی بوده معرفی میکنه، شاید بتونیم به هم کمک کنیم تو این شرایط اقتصادی بهترین‌ها رو واسه تودلی‌هامون فراهم کنیم
😊
هر چی هم خودم در مورش تحقیق میکنم برای خرید که چی رو از چه برندی بخرم، اونجا میذارم که مامانا استفاده کنن
لیست ضروریات سیسمونی رو هم با توضیحش گذاشتم
آیدی کانال:
@ninisismooni

وایی اره مخصوصا اگه یبوست هم داشته باشی که اون بد تر😣

جلو تر بیای سخت تر میشه وبدیش اینه نمیگذره هیچ رقمه

اووو بزار یک ماه آخر می فهمی که الان سنگین نبودی خیلی هم سبک بودی

چرا مگه

بسلامتی

منم از الان اذیت میشم، موندم هفته ۲۰به بعد و ۳۰قراره چی بشه

سوال های مرتبط

مامان ارغوان و آرسام مامان ارغوان و آرسام هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان حامی🩵 مامان حامی🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری