مامانا نظرتون درباره اسم(کمیل)چیه؟

۵ پاسخ

اسم سنگین و مردونس خیلی قشنگه

بچه اول داداشم میکائیل هست
دومی رو میگم بزار کمیل 👶🏻

تو زمان خودش خوب بود الان نه

خیلی،قشنگه منم دوست دارم

خیلی قشنگه من دوسش دارم 🥹

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین ۱ ماهگی
مامان جوجه 💙 مامان جوجه 💙 ۱۱ ماهگی
مامان آریا ✨ مامان آریا ✨ ۱۰ ماهگی
مامان لوبیا و بادوم مامان لوبیا و بادوم ۱۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۸ ماهگی