مامانا نظرتون درباره پستونک چیه ؟

۶ پاسخ

نظرم مثبته کاش دخترم دوست داشت 🥴

عاااالیه.. دختر من نمیگرفت انقد دادم و قطره زدم بهش خورد تا عادت کرد
برا بچه های کولیکی خیلی خوبه
کلن پستونک کمک دسته برا مامانا

تا یه سنی عالیه...ولی اگه طولانی بشه اذیت کنندست

عالیه خیلی کمکت میشه

عالی
بخصوص برا بچه های کولیکی ک ولع مکیدن دارن ک اک همش شیر بخورن دلدرد میشن

دخترمن نمیگیره چیکارکنم بگیره

سوال های مرتبط

مامان امیر محمد🩵😍 مامان امیر محمد🩵😍 ۱۰ ماهگی
مامان کمیل مامان کمیل روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷هِلِنا جون🩷 مامان 🩷هِلِنا جون🩷 ۵ ماهگی
مامان جوجو ساروین🐣💙 مامان جوجو ساروین🐣💙 ۱۲ ماهگی
مامان سلین مامان سلین ۱ ماهگی
مامان دلارا مامان دلارا روزهای ابتدایی تولد