مامانا نظرتون درباره این قطره چیه؟؟.

تصویر
۵ پاسخ

عالیه با سر شیشه شیر بده بهش میخوره ن باقطره چکان داخلش

خوبه

عالیه

نمیدونم ولی دکتر برا پسرم داد اصلا نمیخوره بدش میاد تف می‌کنه بد مزس

میگن سومی بهتره

تصویر

سوال های مرتبط

مامان لوبیا و بادوم مامان لوبیا و بادوم ۱۵ ماهگی
مامان کمیل مامان کمیل روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷هِلِنا جون🩷 مامان 🩷هِلِنا جون🩷 ۵ ماهگی
مامان سلین مامان سلین ۱ ماهگی