مامانا نظرتون راجب این قطره چیه

تصویر
۷ پاسخ

من میدادم تاثیر نداشت

یه دکتر بردم اینو داد به بچم
زیاد تاثیر نداشت
یه دکتر دیگه بهم گفت نده
این برپایه نعناعه و ریفلاکسشو بدتر میکنه
اخه دختر من ریفلاکس داره

رو پسر من تاثیر نداشت بردم دکتر قطره کیدزی داد اونم کم تاثیر داشت باز دیروز پدیا بست کولیک گرفتم ببینم جواب میده خودم حس میکنم امروز یکم آرومتره. از دست کولیک این بچه خواب ندارم 🤕

منم به بچم این قطره رو میدم عالیه برای کولیک هس

من راضی ام

من راضی ام

راضی نبودم.دکتر رفتم قطره های دیگه داد بچم اروم شد

سوال های مرتبط

مامان جوجو ساروین🐣💙 مامان جوجو ساروین🐣💙 ۱۲ ماهگی
مامان امیر محمد🩵😍 مامان امیر محمد🩵😍 ۱۰ ماهگی
مامان دیار مامان دیار ۴ ماهگی
مامان الیاس  💙🥰 مامان الیاس 💙🥰 ۸ ماهگی