۶ پاسخ

منم پسرم بردم پیش کاشفی گقتش اونایی ک سیسمونی داره همشون فاسدن این یه دارو یخچالیه ک قاچاقی میارن و داروخانه نداره

اگ اشنایی جیزی دارین کامیون داره بده برات از اون ور بیارن عراقی جایی

عزیزم رعایت غذایی میکنی ؟ اونم خیلی تاثیر داره . مثلا کلا غذای بدون نفخ بخور و بعدش هم حالا یا عرق زیره یا نعنا یا چهار زیره چیزی بخور ... ما یه چیزی داریم که بهش میگیم باداری میایم نبات و زیره سیاه و تخم شوید و کمی رازیانه و زنیان و باهم آسیاب میکنیم بعضیا سیاه دانه سالم هم بعد که آسیاب کردن داخلش میریزن چون سیاه دانه نباید آسیاب بشه و بعد هر وعده غذایی یه نصف قاشق غذاخوری ازش میخوریم ... یه چیز دیگه هم که خوبه جوشونده زیره سیاه و تخم شوید و نبات درست کن بخور

قرار نیست معجزه کنه
اما امتحان کن
شدت و مدت زمان دلدرد رو کم میکنه
مثلا بجای اینکه سه ساعت گریه کنه، نیم ساعت گریه میکنه 😪

منم دخترم کولیک داره شربت اهورا نی نی میدم خوبه

متخصص بردی ؟

اگر اصلش پیدا کنی خوبه ایزی کول هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان ✨️👶🏽نیکان مامان ✨️👶🏽نیکان ۸ ماهگی