منم پسرم بردم پیش کاشفی گقتش اونایی ک سیسمونی داره همشون فاسدن این یه دارو یخچالیه ک قاچاقی میارن و داروخانه نداره
اگ اشنایی جیزی دارین کامیون داره بده برات از اون ور بیارن عراقی جایی
عزیزم رعایت غذایی میکنی ؟ اونم خیلی تاثیر داره . مثلا کلا غذای بدون نفخ بخور و بعدش هم حالا یا عرق زیره یا نعنا یا چهار زیره چیزی بخور ... ما یه چیزی داریم که بهش میگیم باداری میایم نبات و زیره سیاه و تخم شوید و کمی رازیانه و زنیان و باهم آسیاب میکنیم بعضیا سیاه دانه سالم هم بعد که آسیاب کردن داخلش میریزن چون سیاه دانه نباید آسیاب بشه و بعد هر وعده غذایی یه نصف قاشق غذاخوری ازش میخوریم ... یه چیز دیگه هم که خوبه جوشونده زیره سیاه و تخم شوید و نبات درست کن بخور
قرار نیست معجزه کنه
اما امتحان کن
شدت و مدت زمان دلدرد رو کم میکنه
مثلا بجای اینکه سه ساعت گریه کنه، نیم ساعت گریه میکنه 😪
منم دخترم کولیک داره شربت اهورا نی نی میدم خوبه
متخصص بردی ؟
اگر اصلش پیدا کنی خوبه ایزی کول هم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.