سلام مامانا نظرتون راجب این فینگیر چیه کسی خریده راضی یانه

تصویر
۱۱ پاسخ

خیلی خوبه عزیزم.من داشتم خیلی به کارم اومد

اره خیلی کاربردیه برا وقتایی ک سرما میخورن من زیاد استفاده کردم

منک راضی نیستم اصلا فین نمیگیره

دکتر گفت استفاده نکن

من مارک چیکو خریدم
سرش نسبت به بیبی لند خیلی بهتر بود

من برای دخترم خریدم راضی ام

اره عزیز بدرد میخوره

بهترین فینگیر شیر مادره
یه قطره بریزی مماخش تو ثانیه ای عطیه میکنه و تا فیهاخالدون مماخش خالی میشه

من دارم خیلی خوبه
کلا تو برند های ایرانی بیبی لند خیلی خوبه
من بیشتر وسایل پسرمو بیبی لند گرفتم کیفیت خوب قیمت مناسب🤌🏻

منم دارم ازش اوکیه

خواهرم گرفته برا بچش خیلی راضیه
الان ک پسرش ۲سالشه هنوزم استفاده میکنه

سوال های مرتبط

مامان جوجو ساروین🐣💙 مامان جوجو ساروین🐣💙 ۱۲ ماهگی
مامان آرتا و آنیسا 🤍 مامان آرتا و آنیسا 🤍 ۱ ماهگی