نظرتون درباره اینفاکول چیه؟

۵ پاسخ

من گرفتم‌ پسرم‌ک قبلش صبا فقط زور میزد بعد اینفاکول تا اخرشب زور زد
یبوستم گرفت😑ندادم دیگ بهش

اثر داشت ولی بچه من دوسش نداشت

فقط سایمیتکون خالص هست میگن زیر ۴ ماه ضرر داره

چی هست؟!

رو همه اثر نداره

سوال های مرتبط

مامان لوبیا و بادوم مامان لوبیا و بادوم ۱۵ ماهگی
مامان سلین مامان سلین ۱ ماهگی
مامان امیر محمد🩵😍 مامان امیر محمد🩵😍 ۱۰ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۲ ماهگی