دوستان نظرتون درباره پستونک چیه

۱۰ پاسخ

فقط برای اینکه درخواست شیراضافی نکنه وقتی بیداره خوبه وگرنه من کلا مخالفم بدم میادوابستگی بیاره که بخوادمدام تودهنش باشه

عاليه منكه خيلى راضى ام
اگه نميدادم پسرم راحت نميخوابيد

برای گاهی اوقات خوبه بنظرم ولی دائمی من اصلا دوست ندارم
پستونک حکم آدامس رو داره بنظرم🤣😂

خوبه واسه کولیک ولی من بدم میاد هی تو دهنش باشه

خیلی عالیه بچه ارامش داره راحت میخوابه به هردو‌دادم و راضیم

خیلی خوبه ولی باید تا۶ ماهگی قطعش کرد نهایتا یک سالگی بیشترش فقط ضرره و بچه از لحاظ روحی اذیت میشه

واسه من خیلی کاربردی بود خیلی کمک کرد ولی ترک دادنش سخته اگه بشه ب دومی نمیدم

من عاشق این بودم دخترم پستونکی شه ولی متاسفانه فقط بعضی وقتا میگیره

خیلی عالیع بنظرم
دختر من فقط با پستونک راحت میتونه بخوابه

به نظرم تو بعضی وقتا خیلی خوبه و کارساز

سوال های مرتبط

مامان لوبیا و بادوم مامان لوبیا و بادوم ۱۵ ماهگی
مامان 🩷هِلِنا جون🩷 مامان 🩷هِلِنا جون🩷 ۵ ماهگی
مامان سلین مامان سلین ۱ ماهگی
مامان امیر محمد🩵😍 مامان امیر محمد🩵😍 ۱۰ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۲ ماهگی
مامان کمیل مامان کمیل روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلیاکوچولو👦🏻 مامان ایلیاکوچولو👦🏻 ۱۳ ماهگی