نظرتون درباره پوشک هانیز چیه؟؟

۶ پاسخ

خواهر من خیلی راضیه اینجا هم تو گهواره خیلی از مامانا استفاده میکنن راضی ان من دیدم

من 2تا سایز یک گرفتم اگ حساسیت نداشت بقیشم از همین مارک میگیرم ولی خب کمه نسبت ب مارکا دیگ

وای خیلی عالیه .....دختر من خیلی زیاد حساسه حتی با چن قطره زود باید پوشکش عوض شه وگرنه جیغ و داد و گریه 😆😆😆😆 اما با هانیز راحته و شبا رو راحت میخوابه تا صب اصلا هم حساسیت نمیده به بچه....

قیمتش با مایبیبی ومولفیکس خیلی فرق داره یا یک قیمتن؟؟

فقط مولفیکس

استفاده نکردم تا حالا

سوال های مرتبط

مامان آراد🦁
پناه🌻 مامان آراد🦁 پناه🌻 ۸ ماهگی
مامان 🩷هِلِنا جون🩷 مامان 🩷هِلِنا جون🩷 ۵ ماهگی
مامان لوبیا و بادوم مامان لوبیا و بادوم ۱۵ ماهگی
مامان سلین مامان سلین ۱ ماهگی
مامان امیر محمد🩵😍 مامان امیر محمد🩵😍 ۱۰ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۲ ماهگی
مامان کمیل مامان کمیل روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلیاکوچولو👦🏻 مامان ایلیاکوچولو👦🏻 ۱۳ ماهگی