مامانا نظرتون راجع‌به پستونک چیه؟

۲ پاسخ

خیلی بعضی وقتا پیش میاد که نمیتونی بچه رو شیر بدی یا اینکه کلا نا ارومی میکنه راحت با پستونک اروم میشه و میخوابه

خیلی خوبه بچه کلا آروم میشه . شیرم بخوره بالا نمیاره

سوال های مرتبط

مامان لوبیا و بادوم مامان لوبیا و بادوم ۱۵ ماهگی
مامان جوجو ساروین🐣💙 مامان جوجو ساروین🐣💙 ۱۲ ماهگی
مامان دونه انار مامان دونه انار ۲ ماهگی