خانمهایی طبیعی زایمان کردیم و بخیه خوردیم چجوری مواظبت کردیم

۲ پاسخ

تا ۱۰و۱۵روزباید باسشوارخشک کنی بعد پماد میده بمال خوبه بعد یه کپسول آناهیل اسمش هست بخور زود جوش میخوره بخیه هات من طبیعی بودم

عزیزم زایمان طبیعی چطور بود

سوال های مرتبط

مامان المیرا😍الین❤️ مامان المیرا😍الین❤️ ۱۲ ماهگی