خانمهایی زایمان طبیعی بخیه هاتون افتاده؟؟

۱۳ پاسخ

سلام آره

برای من دوتا افتاده چندتا مونده

براخارش بخیه چی خوبه

واسه من سه تاش مونده سه تاش افتاده

من کلن بخیه نخوردم 🤣🤣🤣

من دیگه اخرشونه

من خودم کشیدم

برا من از ۱۵ روزگی شروع شد تا ۳۰ روز افتاد

واسه درد بخیه چی استفاده میکنی

برامن نیوفتاده کی میوفته

برا من از 10روز ب بعد شروع شد ب افتادن

من طبیعی هنو نیفتادن

اره برای من افتاده

سوال های مرتبط