خانما برای حالت تهوع زیاد ک دارم و بالا میارم چیکار کنم؟

۴ پاسخ

۶ب بخور

من سر دخترم با ليمو و برگ درخت لیمو که بو‌ میکردم بهتر میشدم

من دوروز انقدر بالا آوردم با سیرابی حالم بهتر شد قرص تهوع ام گرفتم

قرص تهوع نمیخوری مگه؟
ببین من سر دخترم داغون شدم فقط یه چیز حالمو خوب میکرد و تهوعمو بهتر اونم سیرابی بود

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق هام🩷🧸 مامان فندق هام🩷🧸 هفته بیست‌وچهارم بارداری