۱۲ پاسخ

فک کنم از استرس باشه این حالت تهوع نگران نباش عزیزم

خب حداقل قرص شیردهی بخور سر ساعت شبی یه دونه عین قرص جلوگیریه

مگه شماها پریود می‌شید من هنوز نشدم ...سر اون یکی بچه هام هم تا 9ماهگی نشدم

نه منم مثل توام ۲۴اردیبهشت باید میشدم که نشدم هورمونامون تا ۱سال درگیره باز بیبی چک بزن خیالت راحت بشه

طبیعی رو اصلا روش جلوگیری هیچ دکتری قبول ندارع. باکاندوم پیش برید

من دروز بود پری نشدم داشتم سکته میکردم امشب بلخره خداروشکر شدم

عزیزم با کاندوم داشته باش حتا با آب پیشاب هم بار دار میشی یعنی هین رابطه یک آبی هست که از مرد میاد

منو بگو😭😭😭۱۱ روزه عقب انداختم
بیبی چکم هاله انداخته نمیدونم کاذبه یانه

شیر خودتو میدی؟ماه پیش شده بودی؟

طبیعی جلوگیری محسوب نمیشه.اینو همیشه دکتر ها میگن.

من ۱ بهمن زایمان کردم.اولین بار بعد زایمانم ۲۸ اسفند شدم دیگه نشدم.گذاشتم پای اب و هوا و استرس و تغییرات هورمونی و شیر دادن.ان شاءالله که خیره🤕

بیبی چک بزن

سوال های مرتبط