وای بخدا ماهم درگیریم چند ساعتم بشه این بچه هیچی نخوره بازم انگار نه انگار 😐
چشونع این بچه ها من ده روزه درگیرم فقط تو خواب میخوره رفلاکس داره و دارو میحوره
وای اینم چالش جدیده تاپیک قبلی مو ببین
فدای سرش اگر سلامته خدا روشکر کن شاید میل نداره زوری که نمیشه به بچه چیزی داد خورد تو خوابم رفلاکس میشن نده بدتر میشه نخوردنش
من دخترم بقدری بد اشتها بد غذا بود که گریه میکردم ولذت نبردم از بزرگ کردنش
العا ماشاا…همه چی نسبتا دوست داره ومیخوره چهار سالشه
اما خدا بهم پسر داده قول دادم اصلا فک نکنم چقدر میخوره وچقد. نمیخوره فقط سلامتش مهم باشه برام و لذت ببرم از بزرگ کردنش.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.