من از روز اول زایمان بستم دردمو کم میکرد شکم بند
من از روز سوم بستم و الان شکمم مثل قبل زایمان شده
من سزارین اولم دکتر از روز سوم گفت ببندم
منم بستم منتهی نهمحکم
درد روکم میکنه فشار شکم رو روی بخیه ها کم میکنه
اصلا نمیشه بست من سرارین قبلیم خریدم از بس درد داشتم نبستم فشار میاره خیلی
دکتر بعد 10 روز بخیه هامو کشید و گفت تا 5 روز زیر شکم رو رو گرم نگه دارم تا سفتیش از بین بره و بعد اون گن بستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.