۵ پاسخ

😁عزیزم مگه همش باید پی پی کنه؟ گاهی یه بار پی پی میکنه گاهی دو سه بار . ولش کن . همین که یبوست نباشه یا اسهال بقیش نرماله

دختر من ۶ یا ۷ روز یک بار پی پی میکنه روز ۹ پی پی نکرد خطرناکه

نه گلم بزرگ میشه مدفوع کم میشه پسر من روزی ۴یا ۵بار شکمش کار می کرد از ۴ماهگی شد ۳روزی یکبار الانم که اسهال هست طول میکشه تا بشه مثل قبل

عزیزم دختر من هفته ای یکبار مدفوع میکنه

سلام شکمشو دَوَرانی ماساژ بده اگر شیرخشکی هس شیرشو شل درست کن یا ی تیک صابون اب نخورده بزار داخل باسنش حتما دستشویی میکنه

سوال های مرتبط