خانما ۱۴ هفته یک روزمه از کی باید رو ب پهلو بخوابم ؟

۷ پاسخ

از ۲۰ به بعد

من ب پشت میخوابم دلدرد میگیرم....از همین الان ب بغل بخواب عادت کنی

فعلا لذت ببر از ۱۸هفته دیگه بخوای هم نمیتونی درد میگیره شکمت

از همین حالا به پهلو بخواب بهتره

من از همون انتی به بعد به پهلو خوابیدم عادت کردم دیگه

الان من ک جفتم قدامیه گفت اصلا جز به پهلو مدل دیگه ای نخاب

گمونم ۲۰هفته به بعد

سوال های مرتبط

مامان ملیسا خانوم🩷🎀 مامان ملیسا خانوم🩷🎀 هفته نوزدهم بارداری