میگن ندید من دوماهگی بعدش دادم دلارا خیلی ناله میکرد جیغ میزد ایندفه یک ساعت قبلش دادم ارومتره نسبت به چهارماهگیش حالا نمیدونم به خاطر پاراکیده یا واکسن امروزش بهتر بوده براش تا دوماهگی یا هنوز درداش قراره شروع بشن😂💔ولی خب غر میرگه نا اروم هست ولی نه مثل دوماهگیش
نه عزیزم بهداشت به من گفت باید بعدش بدی .
نه بعدش
من قبلش دادم موقع رفتن اومدم خونه تب نکرد خدارو شکر سریعم خوابید. من برای دوماهگی این کارو نکردم حتی با پاراکیدم تبش نیومد پایین چهارمگی قبل رفتن پاراکید دادم خیلی خوب بود
نه بعدش بده
نه بعد واکسن با توجه به وزنش بهت میگن چقدر بدی
نه اصلا نده
منمدخترمفردا واکسنشه
سخته واکسنش؟
نه عزیزم
بعدش اومدی خونه بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.