۹ پاسخ

رفتی بیمارستان ؟چیشد عزیزم

برو زودتر عزیزم تو خونه خطر داره
با شماره ۴۰۳۰ تماس بگیر
یا ۱۱۵

اصلا شوخی نگیرا عزیزم انقباضات مخصوصا اگه با درد همراه باشه باید خیلی خیلی جدی بگیری

من اینطوری شدم یه سری به دکترم زنگ زدم گفت سریع اب بخور یکی دو لیوان
بعدش یه بستنی یا چیز خیلی شیرین بخور شیاف بزار
یه نیم ساعت بعد بهتر نشدی سریع بیا بیمارستان
که من بهتر نشدم اون موقع و رفتم بیمارستان دارو و سرم دریافت کردم خداروشکر بدنم جواب داد به دارو

زنگ بزن 115

اسنپ یا آژانس بگیر
اگه میترسی از پدری دایی ای پسرخاله ای کم بگیر
لوازم ضروریت رو بردار و توکل کن به خدا برو ان شالله خیره

دردت چجوریه عزیزم

بنظرم حتما بروو با اسنپی اژانسی چیزی

چرا کسی نیست؟ منظم شده احتمال داره شدتم بیشتر شه بری بیمارستان زودتر بهتره

سوال های مرتبط